Serwis i reklamacje
Warunki Gwarancji :
Gwarancja
- Firma KUPLAPTOPA.PL gwarantuje sprawne działanie podzespołów wymienionych w tabeli zgodnie z wyszczególnionym okresem gwarancji (w miesiącach) licząc od daty zakupu.
- pozycje oznaczone nazwą GWARANCJA PRODUCENTA nie podlegają gwarancji sprzedawcy! Te pozycje mogą być serwisowane wyłącznie we wskazanej sieci producenta, zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej dostarczanej wraz ze sprzętem. Okres gwarancji w tym wypadku jest podany tylko w celach informacyjnych.
- pozycje, które oznaczone są w tabeli RĘKOJMIA (np. RĘKOJMIA12) podlegają wyłącznie prawom rękojmii w okresie odpowiadającym liczbie po RĘKOJMIA, liczonej w miesiącach. Tak oznaczony sprzęt nie posiada gwarancji.
- Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 28 dni roboczych.
- Kupujący zobowiązuje się dostarczyć wadliwy sprzęt do punktu serwisowego ul. Polnych Kwiatów 11, 02-776 Nieporęt na własny koszt (z wyjątkiem sprzętu, na który była wykupiona gwarancja door-to-door lub CAR, który dostarcza kupujący na koszt KUPLAPTOPA.PL firmą spedycyjną DHL jako zwykła przesyłka kurierska. Tego typu przesyłka musi posiadać naklejony w widocznym miejscu numer RMA, który nadany zostaje przez serwis firmy KUPLAPTOPA.PL - w takim wypadku prosimy o pobranie dok RMA i wysłanie do nas na adres [email protected] ).
Prosimy dodatkowo o wypełnienie Formularza RMA ONLINE.
W razie nie przedłożenia wraz ze Sprzętem (kopii) dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opisu objawów (wypełniona karta zgłoszenia reklamacyjnego), sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy gwarancyjnej z uwagi na niedopełnienie przez Kupującego/Nabywcę warunków gwarancji. - Sprzęt winien zostać dostarczony w opakowaniu fabrycznym oraz musi być kompletny (opakowanie, dokumentacja, sterowniki, kable itp.). W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt zostanie przyjęty warunkowo (firma KUPLAPTOPA.PL. nie odpowiada w takim przypadku za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu).
- Po dokładnych oględzinach w serwisie i w przypadku wykrycia niezgodności z warunkami gwarancji również pod nieobecność reklamującego, gwarancja może być zakwestionowana i unieważniona. Sprzedawca wyłącza obowiązek powiadomienia kupującego na piśmie o odrzuceniu, roszczenia gwarancyjnego. Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia zostały spowodowane: szkodliwym promieniowaniem, urazami mechanicznymi, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, zwarciem instalacji elektrycznej, stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację.
- Pojęcie "wady sprzętu", o którym mowa w punkcie 3 niniejszej karty gwarancyjnej, nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych (także baterii i akumulatorów), a także instalacji i konfiguracji oprogramowania.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje wg serwisu KUPLAPTOPA.PL) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę oraz transport w wysokości zgodnej z obowiązująca taryfą.
- W przypadku, gdy wykonanie obowiązków wynikających z niniejszej gwarancji stanie się niemożliwe, z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, niniejsza gwarancja wygasa. Powyższe zastrzeżenie dotyczy w szczególności sytuacji, gdy Sprzedawca nabył podzespoły stanowiące przedmiot niniejszej umowy gwarancyjnej od producenta lub dystrybutora, który znajdzie się w stanie upadłości, likwidacji, zaprzestania działalności lub zmieni zakres prowadzonej działalności.
- Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.
- W przypadku powstania zaległości finansowych, względem firmy KUPLAPTOPA.PL, bądź jej prawnego kontynuatora, właściciel towaru oświadcza iż wyraża zgodę na zatrzymanie sprzętu reklamowanego w serwisie. Towar nie odebrany w ciągu 6 miesięcy od daty zgłoszenia reklamacyjnego ulegają przepadkowi na rzecz firmy KUPLAPTOPA.PL bądź jej prawnego kontynuatora. Firma nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub rozbieżności produktu przesłanego z zamówionym będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia lub rozbieżności sporządzonego przez Zamawiającego w obecności kuriera w momencie dostarczania przesyłki i potwierdzonego przez niego.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi byś złożone pisemnie i wysłane na adres: Kuplaptopa.pl ul. Polnych Kwiatów 11, 05-126 Nieporęt lub e-mail [email protected].
- W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks Cywilny.
Kupujący/Nabywca akceptuje warunki niniejszej gwarancji z chwilą podpisania dokumentu sprzedaży i odebrania towaru.
Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem świadczonych usług serwisowych.
Koszty Magazynowania/Przechowywanie towaru
Poniższe koszta magazynowania nie dotyczą obrotu konsumenckiego :
- w przypadku nie odebrania zakupionego lub reklamowanego towaru : pierwsze dwa tygodnie gratis, kolejne dni 10 PLN /dobę
- w przypadku nieodebrania sprzętu z naprawy : pierwsze dwa tygodnie gratis, kolejne dni 10 PLN /dobę
Czyszczenie zwracanego sprzętu i jego ponowne przepakowanie od 100 PLN
Notebooki (laptopy):
Czyszczenie i konserwacja komputera przenośnego | 70 PLN |
|
|
Czyszczenie i naprawa klawiatury notebooka | od 100 PLN |
Ekspertyza serwisowa komputera przenośnego | 80 PLN |
|
|
Naprawa płyty głównej notebooka | od 150 PLN |
W zależności od usterki zakres napraw wchodzi:
|
|
Regeneracja baterii notebooka | 50 PLN |
bez kosztów ogniw | |
Wymiana, instalacja podzespołu w notebooku | od 30 PLN |
w zależności od rodzaju podzespołu | |
Wymiana świetlówki w notebooku | od 100 PLN |
w zależności od wielkości matrycy | |
Ściąganie plam z matrycy | od 150 PLN |
w zależności od wielkości matrycy | |
Wymiana matrycy | 70 PLN |
Naprawa inwertera | od 100 PLN |
Inne | ustalanie indywidualnie |
W zależności od usterki zakres napraw wchodzi:
|
Komputery stacjonarne:
Czyszczenie i konserwacja | 35 PLN |
|
|
Ekspertyza serwisowa | 50 PLN |
|
|
Instalacja systemu operacyjnego | 50 PLN |
|
|
Testowanie akcesoriów komputerowych | 30 PLN |
dyski ,karty graficzne , pamięci , napędy ,płyty główne itp. | |
Archiwizacja danych | 50 PLN |
zgranie na płytki lub nośniki zewnętrzne | |
Wgranie biosu i upgrade firmwaru | 50 PLN |
|
Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne:
Ekspertyza drukarki | 50 PLN |
Czyszczenie i konserwacja | 50 PLN |
|
Inne urządzenia:
Ekspertyza serwisowa | |
nawigacje, palmtopy | 50 PLN |
monitory | 50 PLN |
inne | ustalane indywidualnie |
Usługi ekspresowe +50 % |
Na wszystkie usługi naprawcze przekazujemy 3 miesięczną gwarancję (z pominięciem rękojmi).